آموزش

#
🎙 گزارش اختصاصی  از مراسم اعطای مدیریت دپارتمان گردشگری و هتلداری دانشگاه بین‌المللی North West
‌‌————————
‌⭕️ باید از مشتری‌مداری به مشتری‌نوازی و از کنترل کیفیت به سمت تضمین کیفیت حرکت کنیم.
‌✨ "مهرداد تاوتلی" مدیر دپارتمان گردشگری و هتلداری دانشگاه بین‌المللی North West در ایران؛
‌🔹 در دنیای امروزی، مشتری مداری جای خود را به مشتری‌نوازی داده است.
‌🔹 در صنعت هتلداری اولین اشتباه آخرین اشتباه است و در نتیجه به جای کنترل کیفیت باید به سمت تضمین کیفیت برویم.
‌🔹 ویروس کرونا جدا از تمام مشکلات و آسیب‌های اقتصادی، فرصت مناسبی را برای بازسازی در اختیار صنعت گردشگری قرار داد.
‌🔹 مطمئن هستم در پایان امسال گردشگری و هتلداری جایگاه بسیار خوبی در کشور خواهد داشت.
————————
‌⭕️ بدون آموزش حق نداریم به توسعه فکر کنیم.
✨ "ابراهیم پورفرج" رئیس جامعه تورگردانان ایران؛
‌🔹 گردشگری جزو سخت‌ترین مشاغ دنیاست چون مستقیم با مردم و جامعه در ارتباط است
‌🔹 وقتی با مردم سر و کار داریم باید با فرهنگ، سنت‌ها، عقاید، احساسات و ... تمامی آنها آشنا باشیم و به آن احترام بگذاریم.
‌🔹 در صنعت گردشگری ایران، تمامی فعالان و ذی‌نفعان از جمله بوم‌گردی‌ها، راهنمایان گردشگری، راننده‌ها و ... نیازمند آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای هستند.
‌🔹 آموزش صحیح و اصولی، پایه و اساس موفقیت یک تور، یک هتل و به طور کلی حوزه گردشگری است.
‌🔹 اگر آموزش نداشته باشیم حق نداریم به توسعه فکر کنیم چون فعالان گردشگری ما باید همه چیز را یاد بگیرند.
✨ "جلال نصیریان" استاد و پیشکسوت حوزه آموزش گردشگری و هتلداری؛
‌🔹 آموزش در تمامی بخش‌ها زیربنا، پایه و اساس است.
‌🔹 اهمیت آموزش در حوزه گردشگری بسیار بیشتر است و در واقع شناژبندی و اسکلت کار به حساب می‌آید.
  • # 28 آبان 1399
  • # آموزش
  • # 238